1
Opłata za efekty (gdy Klient zapozna się z Twoją ofertą)
Przy kampaniach nastawionych na sprzedaż budżet jest wydawany jedynie, gdy sprowadzasz użytkownika do swojego serwisu. Inwestujesz więc tylko w te osoby, które zapoznają się z Twoją ofertą, produktem lub usługą. Dobrze brzmi, prawda?
2
Twoja reklama na pierwszej stronie Google w jeden dzień
Prostą kampanię AdWords uruchamiamy w ciągu jednego dnia. Twój serwis znajdzie się więc błyskawicznie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. W ten sposób szybko docierasz do nowych Klientów, którzy już teraz wpisują hasła związane z Twoimi produktami i usługami w wyszukiwarce. AdWords to idealna alternatywa dla pozycjonowania, czyli działań na których efekty należy czekać na ogół kilka miesięcy.
3
Precyzyjny przekaz reklamowy i wsparcie analityczne
Twoje reklamy są odpowiedzią na aktualne potrzeby Internatów. Kampanię precyzyjnie kierujemy na poszczególne słowa kluczowe, lokalizacje i urządzenia. Pełny dostęp do statystyk pozwala wyraźnie określić, które kreacje są naprawdę skuteczne. Masz więc pewność, że Twoje reklamy są monitorowane i udoskonalane, a ich efektywność wzrasta.