Prawie 70% Internautów znajduje to czego szuka na 1 stronie

Kampania AdWords to najszybszy sposób, by Twój biznes zaistniał w Google

Zanim przeczytasz w całości poniższy tekst, czy zdajesz sobie sprawę, że dobrze poprowadzona kampania AdWords to jedna z najbardziej opłacalnych strategii e-marketingowych.

Z linków sponsorowanych korzysta coraz więcej małych firm i dużych marek, a coroczny wzrost sektora SEM w Polsce potwierdzają raporty strategiczne IAB.

Twoi Klienci już korzystają z dobrodziejstwa wyszukiwarki, a czy Ty masz świadomość jak wiele dzięki niej zyskasz?

Zobacz najważniejsze zalety reklam AdWords:


1

Opłata za efekty (gdy Klient zapozna się z Twoją ofertą)

Przy kampaniach nastawionych na sprzedaż budżet jest wydawany jedynie, gdy sprowadzasz użytkownika do swojego serwisu. Inwestujesz więc tylko w te osoby, które zapoznają się z Twoją ofertą, produktem lub usługą. Dobrze brzmi, prawda?

2

Twoja reklama na pierwszej stronie Google w jeden dzień

Prostą kampanię AdWords uruchamiamy w ciągu jednego dnia. Twój serwis znajdzie się więc błyskawicznie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. W ten sposób szybko docierasz do nowych Klientów, którzy już teraz wpisują hasła związane z Twoimi produktami i usługami w wyszukiwarce. AdWords to idealna alternatywa dla pozycjonowania, czyli działań na których efekty należy czekać na ogół kilka miesięcy.

3

Precyzyjny przekaz reklamowy i wsparcie analityczne

Twoje reklamy są odpowiedzią na aktualne potrzeby Internatów. Kampanię precyzyjnie kierujemy na poszczególne słowa kluczowe, lokalizacje i urządzenia. Pełny dostęp do statystyk pozwala wyraźnie określić, które kreacje są naprawdę skuteczne. Masz więc pewność, że Twoje reklamy są monitorowane i udoskonalane, a ich efektywność wzrasta.

Jak bardzo podobają Ci się możliwości Google Adwords?

Zobacz dlaczego warto wybrać nas do współpracy:

1

Oszczędzasz

250 lub nawet 500 zł na start dla nowych klientów. Rozpoczynając współpracę otrzymasz od nas prezent – doładujemy Twój budżet marketingowy kuponem Google. Kwota zależy od wielkości kampanii. W ten sposób wyświetlisz jeszcze więcej reklam i pozyskasz jeszcze większą grupę nowych Klientów.

2

Zyskujesz

Gwarantujemy pełny dostęp do Twojego konta AdWords, regularne raporty skuteczności kampanii oraz brak zobowiązań w umowie. Otrzymujesz więc komplet informacji o tym jak pracujemy oraz jakie wyniki osiągają Twoje reklamy, a jeśli nie spełnimy Twoich oczekiwań możesz szybko rozwiązać umowę.

3

Maksymalizujesz efekty

Interesuje nas pełne wykorzystanie potencjału marketingowego Twojego serwisu. Zapewniamy doradztwo w zakresie zaawansowanej analityki internetowej, copywritingu perswazyjnego, strategii social media oraz aplikacji mobilnych. Otrzymujesz więc kompleksowe wsparcie promocyjne, a świadomie zastosowana kombinacja powyższych rozwiązań pozwalają maksymalizować skuteczność sprzedażową Twojego serwisu.


Zamów usługę lub skontaktuj się z nami

Zapytaj o reklamę w AdWords

lub dowiedz się jak działają linki sponsorowane i dlaczego są tak skuteczne w e-sprzedaży

Usługi powiązane

Analityka internetowa

Obniż budżet na marketing dzięki wiedzy o użytkownikach.

Oferta na Web Analytics

Copywriting i e-PR

Zmień tekst na stronie i wywołuj emocje, które sprzyjają sprzedaży.

Oferta na e-PR

Marketing mobilny

Wykorzystaj potencjał smartfonów i tabletów.

Oferta na Mobile Marketing

A może Twoja konkurencja jest już w AdWords?

Czasem firmy boją się wykorzystywać linki sponsorowane? Powody są dwa:

Strach przed nowością.

Przekonanie o zbyt wysokiej cenie.

Obie obawy są całkowicie nieuzasadnione. Promując biznes w Internecie wygrywamy, gdy korzystamy z nowoczesnych form reklam dopasowanych do potrzeb Internautów. Jeśli nie umiemy tego robić, powierzmy działania specjalistom. Ponadto, AdWords to reklama dużo tańsza od bannerów czy reklam tradycyjnych. Płacimy wyłącznie za użytkowników, którzy faktycznie mogą zapoznać się z produktem. Dodatkowo, koszt reklam ustalamy samodzielnie. Mamy więc pełną kontrolę nad kampanią, wydatkami oraz efektami. Na chwilę obecną nie wymyślono lepszej formuły reklamowej.