1
Wyjątkowo niski koszt wyświetlania reklam
Pozwala to rozpoczęcie testowych kampanii reklamowych w celu sprawdzenia czy Facebook jest dobrym miejscem do promocji danej marki. Możesz więc bezstresowo przekonać się czy ten mechanizm promocyjny jest korzystny dla Twoich produktów i usług. Stały monitoring oraz optymalizacja kampanii pozwalają na dalszą redukcję jej kosztów.
2
Bardziej precyzyjne targetowanie reklam
Pozwala ono kierować reklamy jedynie do ściśle określonej grupy użytkowników. Masz więc pewność, że wyświetlamy Twoje reklamy osobom, które faktycznie są zainteresowane ofertą. Kryteria doboru odbiorców to na przykład wiek, płeć, miejscowość, zainteresowania, wykształcenie, profil rodzinny lub zawodowy.
3
Korzystny dla reklamodawców model rozliczeń
Możesz więc sam zdecydować, która forma wyświetlania reklam jest bardziej efektywna oraz opłacalna w przypadku Twojej marki. Produkty, usługi i wydarzenia mogą być rozliczane w modelu za kliknięcie w reklamę lub za jej wyświetlenie. Pozwala Ci to na pełne monitorowanie kosztów w stosunku do skuteczności kreacji reklamowej.