"Pasja wyrabia profesjonalizm,
profesjonalizm tworzy jakość,
a jakość to luksus… szczególnie w dzisiejszych czasach"
Jacek Walkiewicz

Fabrykanci to zespół doświadczonych e-marketerów, mających przyjemność współpracować z klientami z branży finansowej, turystycznej, budowlanej oraz e-commerce. Nasza wiedza i doświadczenie stały się bazą do stworzenia usług nowej jakości dostępnych także dla sektora SMB.

Zawsze podkreślamy, że współpraca z tym sektorem przynosi nam szczególną satysfakcję, ze względu na możliwość dużo szybszego wdrażania i testowania efektywnych rozwiązań marketingowych. Cenimy sobie elastyczność firm wchodzących ze swoją ofertą w obszar e-marketingu.

Zanim nam zaufasz, dowiedz się więcej o naszym sposobie pracy


- Nasi eksperci postawili przed sobą jeden cel: skuteczność prowadzonych działań. Z dotychczasowych rozwiązań e-marketingowych wybraliśmy tylko te, które faktycznie są opłacalne dla naszych Klientów i sprawiają, że ich obecność online jest dochodowa. Masz więc pewność, że koncentrujemy się na maksymalizacji Twoich zysków, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów marketingowych.

- Twój sukces jest naszym sukcesem. Proponujemy modele współpracy, w których rozliczamy się za efekty, więc zarówno Tobie jak i nam, zależy na skuteczności prowadzonych działań.

- Twoi Klienci docenią, że korzystasz z nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych. Dzięki naszej pomocy precyzyjniej i skuteczniej dotrzesz z komunikatem reklamowym do odbiorców. Pomożemy Ci również przemienić użytkowników Twojego serwisu w lojalnych Klientów.

- Zadbamy o Twój czas i wygodę. Przeanalizujemy Twoją sytuację biznesową, wspólnie wyznaczymy cele, następnie zaproponujemy profesjonalne rozwiązania z zakresu SEM, analityki internetowej, mobile i copywritingu. My zajmiemy się marketingiem, Ty możesz skupisz się na swoim biznesie i liczyć zyski.

Produkujemy efektywne strategie i projektujemy bezpieczne rozwiązania e-marketingowe.

Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych marek, jak i sektora SMB.

Każdy Klient jest przez nas traktowany indywidualnie. Duże marki to duże możliwości rozwojowe oraz obustronna satysfakcja wynikająca z długofalowych efektów. W mniejszych firmach łatwiej jest podejmować decyzje, więc szybciej wdrażamy skuteczne rozwiązania i z zadowoleniem obserwujemy dynamiczny rozwój naszych Klientów.