Dobra oferta nie prezentuje wyłącznie zalet produktów i usług. Przedstawia ona jednak korzyści, które są naprawdę istotne dla klienta... i robi to w odpowiedni sposób.
Zanim zlecisz nam napisanie tekstu, pomagamy Ci ustalić, co jest istotne dla Twoich Klientów oraz w jaki sposób warto się z nimi komunikować, by czuli się ważni i bezpieczni w Twoim serwisie.
1
Copywriting perswazyjny i neuromarketing
Jest to wykorzystanie metod naukowych i wiedzy z zakresu funkcjonowania ludzkiego mózgu w zakresie skutecznej komunikacji. Masz więc pewność, że przygotowując lub poprawiając Twoje teksty, opieramy się na potwierdzonych naukowo technikach. Tworzymy indywidualne treści w oparciu o realnie działające modele.
2
Marketing narracyjny i e-PR
Od najmłodszych lat człowiek poznaje świat dzięki opowieściom. Marketing narracyjny to jedno z najsilniej oddziałujących narzędzi wpływu społecznego, które w naturalny sposób pomaga zwiększyć wartość produktu lub usługi. Internauci pragną dobrych historii, pozwól nam opowiedzieć im Twoją.
3
SEO copywriting i content marketing
Zanim użytkownik kupi Twój produkt, musi go najpierw odnaleźć. Stosując zasady SEO copywritingu przygotowujemy teksty na strony WWW, które są przyjazne zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Twój serwis jest więc zasilony zoptymalizowaną treścią, która podnosi jego widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Dodatkowo możesz liczyć na pomoc w zakresie pozycjonowania.