Zamień treść strony na skuteczną ofertę

To emocje odpowiadają za procesy decyzyjne i zakupowe. Pozwól nam je wywołać u Twoich Klientów

Przypomnij sobie, co lubisz czytać. Patrząc na dobrze napisany tekst potrafisz łatwo wyłowić z niego najważniejsze informacje o produkcie lub firmie.

Gdy internauta czyta naprawdę dobry tekst, czuje jak powoli budzi się w nim chęć reakcji. Słyszeliście o takich zjawiskach? A może sami poczuliście kiedyś podobnie?

To właśnie jest copywriting perswazyjny i właśnie on sprawia, że Twoi Klienci zaczynają więcej kupować.

Dobra oferta nie prezentuje wyłącznie zalet produktów i usług. Przedstawia ona jednak korzyści, które są naprawdę istotne dla klienta... i robi to w odpowiedni sposób.

Zanim zlecisz nam napisanie tekstu, pomagamy Ci ustalić, co jest istotne dla Twoich Klientów oraz w jaki sposób warto się z nimi komunikować, by czuli się ważni i bezpieczni w Twoim serwisie.

Dowiedz się jak osiągamy przewagę

Stosując nowoczesny copywriting internetowy połączony z content marketingiem

1

Copywriting perswazyjny i neuromarketing

Jest to wykorzystanie metod naukowych i wiedzy z zakresu funkcjonowania ludzkiego mózgu w zakresie skutecznej komunikacji. Masz więc pewność, że przygotowując lub poprawiając Twoje teksty, opieramy się na potwierdzonych naukowo technikach. Tworzymy indywidualne treści w oparciu o realnie działające modele.

2

Marketing narracyjny i e-PR

Od najmłodszych lat człowiek poznaje świat dzięki opowieściom. Marketing narracyjny to jedno z najsilniej oddziałujących narzędzi wpływu społecznego, które w naturalny sposób pomaga zwiększyć wartość produktu lub usługi. Internauci pragną dobrych historii, pozwól nam opowiedzieć im Twoją.

3

SEO copywriting i content marketing

Zanim użytkownik kupi Twój produkt, musi go najpierw odnaleźć. Stosując zasady SEO copywritingu przygotowujemy teksty na strony WWW, które są przyjazne zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Twój serwis jest więc zasilony zoptymalizowaną treścią, która podnosi jego widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Dodatkowo możesz liczyć na pomoc w zakresie pozycjonowania.

Zobacz co zyskasz decydując się na współpracę

A to dopiero początek...

1

Podnosisz sprzedaż

Ponieważ nie inwestujesz w tekst informacyjny na stronę WWW, ale w copywriting, który ma na celu wywołanie określonych emocji i reakcji u odbiorców. W ten sposób użytkownik pozna prawdziwą wartość Twojego produktu i zapragnie go posiadać.

2

Oszczędzasz czas

Poświęcany na intuicyjne pisanie. Teraz za treść w Twoim serwisie odpowiadają osoby gruntownie przeszkolone w zakresie technik copywriterskich. Przygotowane teksty są więc efektem zastosowania najskuteczniejszych wariantów, dobranych do charakteru Twojej oferty.

3

Maksymalizujesz zyski

Przygotowanie tekstu na stronę chętnie połączymy z analityką internetową i testami konwersji. Będziemy na bieżąco monitorować wyniki zastosowanych technik perswazyjnych. Na koniec na Twojej stronie znajdą się więc te teksty, które najlepiej działają w przypadku Twoich produktów lub usług. Rozliczamy się za efekty, nie obietnice.


Zamów usługę lub skontaktuj się z nami

Dowiedz się jak dokładnie działa e-PR

Usługi powiązane

Analityka internetowa

Obniż budżet na marketing dzięki wiedzy o użytkownikach.

Oferta na Web Analytics

Google AdWords

Dotrzyj do nowych klientów dzięki wyszukiwarce Google.

Oferta na AdWords

Marketing mobilny

Wykorzystaj potencjał smartfonów i tabletów.

Oferta na Mobile Marketing

Jeśli nie sprzedaje, nie jest kreatywne

Jeszcze nie tak dawno copywriting kojarzył się przede wszystkim z kreatywnością. Owszem jest ona niezbędna, a ”czucie” słowa jest niezwykle ważne. W dobie Internetu, analityki webowej i badań, warto jednak spojrzeć na to zagadnienie również z perspektywy naukowej. Dziś po prostu wiemy, co dobrze działa. Guru branży reklamowej David Ogilvy już dawno temu zwykł mawiać ”If it doesn’t sell, it isn’t creative.”. Zgadzamy się – skuteczność jest miarą prawdy.